Subject: RE: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5 nõuetekohasus, IP6555
From: "Egle Ninep-Kaselt" <[email-masked]>
To: Laur Kõiv <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 15:06:45 +0300

Tere,

Edastan manuses kooskõlastamiseks parandatud projekti.

Lugupidamisega,

Egle Ninep-Kaselt

Nooremprojekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 18, 2024 11:23 AM
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Oleme materjalid läbi vaadanud ning esitame mõningad tähelepanekud.

Üldises plaanis tundub paiknemise lahendus olevat sobiv.

*	Uue alajaama juures 1W1 osas arvestada ka projekteeritava teega,
ilmselt tuleks muhvimine viia kaugemale, et tagada kaabli piisav sügavus
projekteeritava tee ning teepiirde all ning kaitsetoru tugevus 1250N .

*	Arvestada olemasoleva valgustusmastiga, kas sügavus 2,5m või
kaugus lahtine kaeve 2,5m/kinnine meetod 1,5m (TRAM juhend tabel 1).

*	Ulukiresti asukohas arvestada piisava sügavusega. Rest asub
killustikupadjal ja koos sellega on see objekt ca 1m sügavune. Aiapostid
1,1m.

Lisaks arvestada rajatava truubiga min kaugus 2,0m.

*	Projektis palume arvestada, et perspektiivsete teede, mahasõitude,
kergliiklusteede all kaitsetoru 1250N ning piisavas pikkuses. Lisaks
arvestada perspektiivsete teepiirete, valgustusmastide, kraavidega jne
asukohtades kaabli sügavusega.

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 26, 2024 1:14 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5
nõuetekohasus, IP6555

Tere,

Vastavalt telefonis kokkulepitule edastan teile üle vaatamiseks uue
maakaabli trassi ja alajaama AJ15204 asukoha enne, kui ülejäänud projekti
osades hakkan muudatusi sisse viima ja eraomanikega läbirääkimisi uuesti
pidama.

Ristumiste sügavused pole uuesti paika veel pandud, ainult kaablitrassi
paiknemine ja alajaama asukoht.

Kas selline trass võiks uue maantee projektiga kooskõlas sobida?

Parimat,

Egle Ninep-Kaselt

Nooremprojekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, June 19, 2024 08:11
To: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5 nõuetekohasus,
IP6555

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Vastus Harjumaa Jõelähtme vald Muri(Aruküla) F5 nõuetekohasus,
IP6555

Registreerimise kuupäev: 18.06.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/9556-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.